Letting Britney Spears Still Make Music Is What’s Criminal

Ugh what can I say about Britney Spears that’s hasn’t already been said about herpes:

There was some controversy in London where it was filmed.   Not because the song and video is a piece of shit, but because of the gun use in it (huge surprise).

The amount of product placement in the video is astonishing.   What a complex story line too… boyfriend is a dick and gets punched out by a “criminal” (obligatory greasy hair, knuckle tattoos, huge back; neck and chest tattoos) who Britney decides to shack up with.

20 COMMENTS

JUMP DOWN ↓ TO ADD ANOTHER

Frank October 25, 2011 at 12:08 am

@ 4:47 that is some serious chicken wing on the far right.

Reply

David October 25, 2011 at 12:15 am

meh… she’s attractive… that’s it.

Reply

Poppy October 25, 2011 at 01:26 am

I dunno, the thought that having sex with her would probably cause my dick to quit and runaway is a major turn-off for me.

Reply

Jake October 25, 2011 at 10:17 am

As has been stated before, and must be repeated again:

hatersgonnahate.jpg

She is smoking hot in this.

Reply

Crunkleross October 26, 2011 at 10:34 am

True she is smoking hot and everyone of the basement dwellers would hit it in a second if given a chance, in fact they are probably hitting “it” right now LOL
[img] http://www.gifsforum.com/images/gif/i%27d%20hit%20it/grand/stewie_would_hit_gif.gif [/image]

Reply

Dennis October 25, 2011 at 11:59 am

For a second there, I had my hopes up that she might be dead. But apparently British cops can’t hit the broad side of a barn with automatic weapons. Bummer.

Reply

Vhyrus October 25, 2011 at 02:00 pm

That’s what happens when you get less trigger time in your life than the average American rural 11 year old.

Reply

Jess Banda October 25, 2011 at 03:43 pm

The only “Criminal” thing about this song is how crappy it is

Reply

Theblackknight October 25, 2011 at 03:48 pm

So Brit carries AIWB? +1

Reply

Critter October 25, 2011 at 03:55 pm

Is she gonna shave her head again?

Reply

032125 October 25, 2011 at 06:10 pm

I’d hit it, because I ♥ vagina more than I love the approval of gasbag interweb snipers. She’s a pretty girl. It’s not like she’s got a hunch back or leprosy, and the insinuations of VD are just childish speculation.

Sure the music stinks, and yes the singing is uninteresting, but then my wife can’t sing or dance, and I have no problem doing spousal aerobics with her. It’s all good fun.

Reply

Ryo Ohki October 25, 2011 at 06:17 pm

Louisiana would not be proud. (-_-)

Reply

Vhyrus October 25, 2011 at 07:37 pm

It’s quite an achievement in and of itself to be able to bring Louisiana to a new low. I would count that as a compliment.

Reply

032125 October 25, 2011 at 09:28 pm

Louisiana.

Reply

Vhyrus October 25, 2011 at 10:10 pm

Louisiana?

Reply

032125 October 25, 2011 at 10:12 pm

Louisiana!

Reply

Critter October 25, 2011 at 09:42 pm

meh. it’s just some new version of “why do good girls like bad boys?”.

Reply

Crunkleross October 26, 2011 at 10:24 am

Yeh right like you horn dogs wouldn’t hit that bull shit. I’d hit it like this..

Reply

Crunkleross October 26, 2011 at 10:25 am
Jake October 26, 2011 at 08:23 pm

So… in Britain, if you rob a convince store, half a dozen or so police officers will show up at your house and do a full auto mag dump?
Hm.

Reply

LEAVE A COMMENT:

Previous post:

Next post: