Hopefully no high capacity assault waterguns were used:

Worse yet, I hope no one was drinking a high capacity soft drink to stay cool.

Looks like the city wanted to shut the event down over permit issues and fear of it wrecking the grass.  Good times were had by all though as you can see.

0:12 – ME: “Sup girl? They call me ENDO.  Can I blaze some waterguns with you?”  HER: “Trigga what? Fo’ sho.  Wet that shit up.”

NERF-Super-Soaker-Magazine-Fed-Water-GunsI’ve been bumping Dre 2001 a lot lately.  You don’t wanna blast, trigga tuck your tool up.



New shirt alert!

Get yours today at ENDO Apparel.

So many more product releases this summer, make sure you’re on the mailing list for notification and special offers.

Thanks for everything!

People don’t need guns in NYC… the police are apparently good enough:

0:02 – Stellar trigger discipline J

0:59 – LOL some guy (likely from Portland ) said he should be shot in the face.  Sounds like a good enough reason to me to want to protect yourself.

3:19 – Is this guy talking from a shooting range, or did he just finish shooting?  If not, let me be the first to say he looks really special.

John Stossel is the man.  I’ve like him ever since someone on here told me to watch the Freeloaders special he made.



The first episode of the 2nd season:

LOL this series slays me.  Bloomberg as Hitler… classic.

Nice touch that it went black and white when he crossed into New York.

Conrad-The-ConstitutionI really hope these episodes start being 20-30 minute ones soon.



7 rounder hot off the presses:


That trolls hard… I like it.

New York Reload, and you’ve got a whopping 14 rounds under your belt. haha

I’m thinking they definitely should make this mag in the 33 round profile.


Hat tip: GearWhoresAnonymous


His majesty of NY decided to address us pesants:

Michael-BloombergBan assault weapons!  Ban high capacity assault magazines! Ban handguns! Ban suicide!

Banners gonna ban.