torture test

Just a casual video from the AK guy himself:

2:20 – LOL the offering.¬† I died ūüėā Good looking AK, that’s for sure.

2:46 – This is probably a stupid question, but is it legal to just bury an NFA item and walk away for a month? I guess as long as no one found it and dug it up?

3:18 – Oh shit one month later and he’s rocking the Brass Bandit!

6:42 – ahhhhhhh nooooo he’s actually going to do it with regular glasses on and no other protection.

11:46 – NFA TAX t-shirt!¬† That’s one that I’m low on stock on… I’ll be brining it back soon though so get on the notification list.

The long range AK video he talks about at the end should be interesting.

Thoughts?¬† I’m a sucker for anything torture test related, whether it’s food or burying it etc.

COMMENT

Brandon is crazy for this one.  The 2019 Mattv2099:

LOL my mans put on the Fear & Loathing shades and went dummi¬†ūüėā.¬† This is what I call real T&E (testing and evaluation)… if your company isn’t stuffing food and gunpowder in things to see how it will survive then you’re really just fooling yourself into thinking you’re actually testing the worst case scenario.

5:18 – LOL epic

Thoughts?

COMMENT

Wirty Dhore doing the lords work.  This is some good content right here:

Honestly I prefer bullshit torture tests for humor and shock value like this one rather than actual torture tests.

1:36 – Whoa wait a minute… he’s shooting at the AR-15… that escalated quickly. ¬†I thought this was going to be one of those “toss it around and get it a bit dirty and have some laughs” type torture test.

1:59 – AHHAHA he’s flame thrower’ing it.

3:02 – Holy that’s looking crispy.

Thoughts?  Would operate with?

COMMENT

From my dude Wirty Dhore:

thinking-facehahaha man… that guy is next lvl. ¬†The gasoline glock test¬†shown at 0:17 was too legit.

Thoughts? ¬†U mad some people just don’t appreciate shit? ¬†Wirty Dhore is an acquired taste like Cokeman and TMHonFire, I know. ¬†IF YOU DON’T LIKE HIM, ACQUIRE SOME TASTE :P.

COMMENT

Battle wear without the battle.  This thing teaks a beating:

Keanu-WoahWHOAAAA EXTREEEEEEEME. :P Come for the trollture tests… stay for the dramatic music.

Some of these tests were impressive, and others.. meh. ¬†If it wasn’t a bolt action I’d be more impressed.

I’m actually the most impressed that the U.S. Optics scope lasted through all that. ¬†I guess the price tag is worth it.

5:34 – hahah *smh*. ¬†I’ve seen deer and various other wildlife at the range before too. ¬†Just have to laugh.

6:22 – “minor field repair” ¬†LOL dead.

The components list is at the end of the video.  The company who built this rifle and did the video goes by APA Precision Firearms.

Thoughts? ¬†Wouldn’t operate without?

Gat tip: no uno

COMMENT

VSO Gun Channel follows in the footsteps of Mattv2099:

This was high level trollturing. ¬†VSO carried on the tradition well. ¬†It’s not really that much of a surprise to me that the AR-15 failed how it did. ¬†I was actually kind of surprised it functioned pretty much flawlessly besides the initial hammer drops.

Vigiland-Spectre-ENDOMattv2099’s original AK-47 trollture test can be found here.

It still blows my mind how much Vigilant Spectre turned their disaster-bound group¬†around. ¬†Those dudes are not getting all types of industry work and their safety is now top notch. ¬†Spectre’s beard even is operator thick, I’m jealous of it. ¬†I’m glad to see them thrive.

If you like the shirts in the video, Matt is wearing the Deagle t-shirt, and Vigilant Spectre is wearing the Guns And Coffee operator t-shirt from yours truly.

Thoughts?

COMMENT