YouTube

LOL the troll is strong with this anti-gun PSA:

“Can you take this away?  I don’t feel safe with a gun in my house” <—– OOOOOOOOOOOoooo that little shit.

Wow I had to re-watch it to make sure I was actually witnessing such stupidity. Could you possibly encourage a minor to break any more laws? I mean they could have… but this was already crime overload.

Made by Sleeper13 Productions.  As you can see if you click that link to their facebook page, people have been commenting things like:

Jerry Harlan – Weapons theft, unlawful possession of a weapon by a minor, illegal concealed carry of a weapon, carrying a weapon onto school property, assault, and brandishing

Fred Rick Friedman – So, when a child does this and accidentally kills himself or an innocent bystander, will Sleeper 13 Productions and Ragina Sincic be brought up on charges as an accessory? This has got to be one of the dumbest PSA’s put out by anti-gunners ever. Way to combat criminal violence…turn innocent children into felons.

Mark Lerner – I really hope the makers of this video get charged criminally when the first child tries to “do the right thing” and attempts to give a gun to their teacher. By the way, not a single state prohibits ownership of firearms in the home. Just because you may disagree with it does not mean you have a right to spin it in such a way that children will be the only ones hurt.

Take-Gun-To-School-PSAI save all these videos now in case you’re wondering guys.  I just need someone to send them to for upload once they disappear.  My two favorite places are Savefrom.net and Savetube.com, I encourage all of you to save the derpy vids too.

Thoughts?

Gat tip: SayUncle, Zack, Matt

20 COMMENTS

Yeager gonna Yeag':

James-Yeager-Tactical-ResponseI don’t use the term “weapon system”, but I really don’t care if you want to.

Shout out to the body painter who did that Boondock Saints shirt *thumbs up*.

Thoughts?

8 COMMENTS

The-Yankee-MarshalWow, another YankeeMarshal video that isn’t terrible!  Looks like lightening struck the same place twice LOL.

Thoughts?

3 COMMENTS

GunWebsites needs to keep that Saddam AK warm:

AK-47-Kool-AidDon’t want to get frost bite!

I know this is a joke, but if he made those I guarantee TONS of people would buy them just for a gag gift even.

You might remember the Glock cozy he mentioned, from April Fools 2014.

2 COMMENTS

Yeager is back shittin on stuff:

James-Yeager-Quite-Formidable-ArmyI don’t have much experience with revolvers but it sounds like the points he made were valid. *shrug*

Did he get that XXX-Smedium shirt design body painted on by someone at Tactical Response, or do they call a person in to do that?

All guns should be Glocks all Glocks should be 9mm?

10 COMMENTS

Revisiting some stuff Taofledermaus cooked up in the past:

Asian-Man-With-ShotgunGravel, ear swabs, ice, carrot, screwdriver, vitamins, dart, chocolate easter egg, spaghetti, pocket knife, jujubes, nerf darts, x-acto blades, 3D printed bullets.

LOL that carrot tho.

Trolling the media with that 3D printed bullet was an awesome idea. I didn’t realized it got on so many top news sites. haha

1 COMMENT